De knuffelkast

De knuffelkast

Zoals ik al eerder vertelde wil ook gaan bloggen over mijn eigen project ''de knuffelkast''. Nu vraag je je natuurlijk af waar de naam ''de knuffelkast'' vandaan komt. 
Voor het eerst in mijn leven heb ik niet meer een kamer alleen, maar ga ik die delen met mijn zusje Roos. Afgelopen kerstvakantie ruilde ik samen met mijn broertje van kamer. Nu heb ik een grotere kamer die ik ga delen met Roos.
Het idee van een bedstee vind ik erg leuk, want twee losse bedden dat neemt al aardig wat ruimte in.  Met het idee van een bedstee ging ik verder aan de slag. Een bed heeft een standaard maat van 90x200 cm. Twee bedden met de hoofdeinde tegen elkaar past niet in deze ruimte.

Een stapelbed kan natuurlijk ook. maar dan met een ombouw van een bedstee? Ook leuk. Maar ik wil natuurlijk opbergruimte. Roos heeft veel zooi en ik ook. Toen kreeg ik samen met mijn ouders het idee van een kastenwand met bedden erin. Kijk maar naar de foto, twee slaapplekken, een grote opbergruimte en een speelhok/huisje voor Roos.

Dan even terug naar de naam "de knuffelkast". Gewoon omdat die naam zo leuk klinkt, het echt bij de kast past. En omdat de kast met liefde verzonnen, ontworpen en gemaakt is. En natuurlijk omdat het meerdere functies heeft.


Liefs Juudtt, ❤️

Reacties