Mijn aller eerste blog

Hoi

Iets origineels verzinnen waardoor deze blog bij jou blijft hangen, dat ga ik proberen!

Laat ik me eerst maar even voorstellen, mijn naam is Judith van Rijs, die naam kreeg ik van mijn ouders op 7 februari 1998. Ik heb twee broertjes, twee zusjes en onwijs lieve ouders.

Waarom ik een blog ben gestart, is omdat ik dingen wil vertellen over "projecten" die ik doe/leer op school. Ik doe de opleiding interieuradviseur op het Hout en Meubilerings college in Rotterdam. http://www.hmcollege.nl/ Momenteel ben ik bezig met een eigen project, "de knuffelkast". Op deze blog ga ik je de komende tijd alles vertellen over "de knuffelkast", school en nog veel meer! Ik hoop dat het je interesseert en dat je  blijft komen kijken op mijn blog!

Als je nog tips of ideeën hebt, laat het me gerust weten. Ik ben ook nog maar een beginnende blogger ;)

Je kunt me volgen op mijn Instagram account, ik ben te vinden onder de naam @juudtt


Liefs Juudtt, ❤️

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat!